Regulamin sklepu
internetowego www.space-box.pl
Spis treści:
§ 1. [Postanowienia ogólne]
§ 2. [Rejestracja użytkownika]
§ 3. [Złożenie zamówienia oraz realizacja transakcji]
§ 4. [Obowiązki informacyjne wobec konsumenta]
§ 5. [Płatność]
§ 6. [Dostarczenie towaru]
§ 7. [Szczególne prawa nabywcy będącego konsumentem]
§ 8. [Reklamacje]
§ 9. [Gwarancja i serwis]
§ 10. [Ochrona danych osobowych]
§ 11. [Postanowienia końcowe]
§ 1. [Postanowienia ogólne]
1. Regulamin sklepu internetowego
(dalej zwany Regulaminem) określa zasady działania sklepu internetowego (zwany
dalej Sklepem) prowadzonego pod nazwą www.space-box.pl oraz warunki zawierania
i realizacji umów sprzedaży zawieranych za pośrednictwem sklepu przez www.space-box.pl
(zwany dalej Sprzedawcą) z nabywcami.
2. Niniejszy regulamin staje się
częścią umowy zawartej pomiędzy Sprzedawcą oraz Nabywcą.
3. Sklep internetowy prowadzony
jest przez Sprzedawcę działającego pod firmą AMBER Adam Śniedziewski, ul.
Katowicka 83C/4, 61-131 Poznań, NIP 5542414798
4. Sklep internetowy jest
prowadzony pod adresem internetowym: www.space-box.pl
§ 2. [Rejestracja użytkownika]
1. Warunkiem zawarcia umowy
sprzedaży ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu jest prawidłowa rejestracja
Nabywcy a w szczególności, ale nie wyłącznie, prawidłowe wypełnienie przez
Nabywcę formularza rejestracyjnego.
2. W prawidłowo wypełnionym
formularzu rejestracyjnym nabywca powinien podać swoje następujące dane:
Dane osobowe:
- Imię i nazwisko;
- Adres E-mail
- W przypadku zakupu przez firmę dodatkowo:
Nazwa firmy, Nip
Dane teleadresowe osoby rejestrującej:
- Ulica, Dom/Lokalu
- Kod pocztowy, Miejscowość;
- Województwo
- Telefon
- Kraj
Twoje Hasło
- Hasło
- Potwierdzenie hasła
3. Po dokonaniu prawidłowej rejestracji zostanie
wysłany mail z prośbą o aktywację konta. Aby aktywować konto należy kliknąć w
link podany w wiadomości wysłanej na e-mail podany przy rejestracji a następnie
wpisać unikalny identyfikator.
4. Sprzedawca nie odpowiada za jakiekolwiek szkody
wynikłe z niepoprawności, nieprawdziwości lub nieaktualności danych podanych
przez Nabywcę w formularzu rejestracyjnym, spowodowanych w szczególności, ale
nie wyłącznie, przez błędne podanie danych kontaktowych lub adresu odbioru.
§ 3. [Złożenie zamówienia oraz realizacja transakcji]
1. W celu złożenia zamówienia
Nabywca powinien określić towar (Produkt), który zamierza nabyć poprzez dodanie
towaru do jego koszyka.
2. W koszyku musi się znajdować
minimum 1 sztuka towaru. Następnie należy wybrać formę przesyłki oraz formę
płatności. Dostępne formy płatności zostały opisane w § 5. Jeżeli wysyłka
zamówienia ma być zrealizowana na inny adres należy zaznaczyć odpowiednią opcję
i uzupełnić dane adresowe.
3. Złożenie zamówienia następuje poprzez wybranie
przez nabywcę funkcji "zamów i zapłać" dostępnej na dole strony.
4. Po złożeniu zamówienia, system
automatycznie wysyła do Nabywcy na jego adres e-mail potwierdzenie złożenia
zamówienia. W potwierdzeniu znajdują się informacje o:
- Nazwach towarów, ich ilości oraz cenie;
- Sposobie dostawy oraz jej kosztach;
- Aktualnym statusie zamówienia
5. Przekazanie zamówienia do
realizacji, to jest w celu dostarczenia towaru Nabywcy, następuje w ciągu
jednego dnia roboczego od momentu dokonania płatności przy płatności przelewem
bankowym, autoryzacji płatności kartą kredytową, złożenia zamówienia z
płatnością przy odbiorze towaru z zastrzeżeniem ust. 7.
6. Do momentu przekazania
zamówienia do realizacji, Nabywca może zmienić dane teleadresowe bądź anulować
zamówienie. Po tym terminie zmiana lub anulowanie zamówienia jest niemożliwe,
przy czym nie narusza to prawa do odstąpienia od umowy zgodnie z obowiązującymi
przepisami.
7. Przekazanie towaru do realizacji
może opóźnić się z następujących powodów:
- Braku towaru w magazynie;
- Konieczności przygotowania towaru do wydania
w związku z jego charakterystyka użytkową
- Błędu systemu komputerowego.
8. W wypadku określonym w ust. 7 Sprzedawca
obowiązany jest niezwłocznie poinformować Nabywcę o przewidywanym terminie
opóźnienia realizacji transakcji za pomocą poczty email lub tel. kontaktowego.
9. W wypadku, gdy towar przestanie
być dostępny na rynku, Sprzedawca poinformuje niezwłoczne Nabywcę o tym fakcie.
Nabywcy przysługuje w tym wypadku uprawnienie do zmiany zamawianego towaru lub
anulowania zamówienia.
§ 4. [Obowiązki informacyjne wobec konsumenta]
Wykonując obowiązki informacyjne Sprzedawcy,
wynikające z art. 12 ust. 1 z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta,
najpóźniej w chwili wyrażenia przez Nabywcę, będącego konsumentem woli
związania się umową na odległość, Sprzedawca informuje, iż:
1. Główne cechy świadczenia
Sprzedawcy, w szczególności jego przedmiot określone są każdorazowo w opisie
produktu oferowanego przez Sprzedawcę. Powyższa informacja znajduje się w
zakładce „Opis produktu” na stronie internetowej Sprzedawcy. Przedmiotem
zawieranej umowy jest rzecz ruchoma, określona szczegółowo w ww. opisie
produktu. Zamówienia składane są za pomocą strony internetowej Sprzedawcy.
Porozumiewanie
pomiędzy Sprzedawcą a konsumentem odbywa się drogą
elektroniczną lub telefonicznie.
2. Dane identyfikujące Sprzedawcę
to: AMBER Adam Śniedziewski, ul. Katowicka 83C/4, 61-131 Poznań, NIP
5542414798
3. Adres przedsiębiorstwa
Sprzedawcy to: ul. ul. Katowicka 83C/4, 61-131 Poznań; adres poczty
elektronicznej Sprzedawcy to: info(at)space-box.pl; numer telefonu do
kontaktu: +48 61 625 05 07
4. Reklamacje mogą być składane
przez konsumenta na adres wskazany w ust. 3 powyżej.
5. Łączna cena za świadczenie wraz
z podatkami, opłatami za transport, dostarczenie i usługi pocztowe podawana
jest każdorazowo w opisie produktu, znajdującym się na stronie internetowej
Sprzedawcy oraz w osobnej informacji, wyświetlanej przed ostateczną akceptacją
i złożeniem zamówienia.
6. Z uwagi na fakt, iż środkiem
porozumiewania się na odległość stosowanym przez Sprzedawcę w celu złożenia i
przyjęcia zamówienia jest sieć Internet, konsument ponosi koszty wykorzystania
tego środka we własnym zakresie, ustalonym indywidualnie z operatorem.
7. Termin zapłaty ceny oraz
pozostałych kosztów zakupu wynosi 1 dzień licząc od złożenia zamówienia. W
przypadku płatności za pobraniem, cena oraz koszty zakupu płatna jest przy
odbiorze produktu. Dopuszczony przez Sprzedawcę sposób zapłaty określono w § 5
ust. 1 Regulaminu.
8. Sprzedawca spełnia swoje
świadczenie poprzez wysłanie zamówionego produktu na adres wskazany przez
konsumenta niezwłocznie po otrzymaniu płatności, chyba że konsument wybrał
płatność przy odbiorze produktu. Wówczas zamówiony produkt wysyłany jest
niezwłocznie po złożeniu zamówienia. Czas dostarczenia towaru do nabywcy od
dnia przekazania towaru do realizacji wynosi około dwóch dni roboczych z
wyjątkiem produktów przy których znajduje się prośba o kontakt w celu
potwierdzenia dostępności produktów. Nie może on być jednak dłuższy niż 21 dni.
Procedura składania reklamacji przez konsumenta i jej rozpatrywania przez
Sprzedawcę określona została w § 8 Regulaminu.
9. Konsumentowi przysługuje prawo
do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w terminie 14 dni od objęcia
rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią
inną niż przewoźnik,
a w przypadku zamówienia, które obejmuje wiele rzeczy,
które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – w terminie 14 dni od
objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. Wzór oświadczenia o
odstąpieniu od umowy stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu w dowolny sposób, w tym
listownie oraz za pomocą poczty elektronicznej na adres wskazany w niniejszym
paragrafie. Pełne pouczenie o prawie odstąpienia zawiera Załącznik nr 2 do
Regulaminu.
10. W przypadku odstąpienia
od umowy, konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy np. koszty
przesyłki, kuriera lub dostarczenia rzeczy do Sprzedawcy w inny sposób. Zwrot
może nastąpić w dowolny sposób, z zastrzeżeniem zachowania obowiązującego
terminu zwrotu. Z uwagi na gabaryty niektórych produktów, koszty zwrotu mogą
przekraczać standardowo przyjęte stawki operatorów pocztowych. Szacunkowo
koszty te nie powinny wynieść więcej niż 50 zł brutto przy nadaniu przesyłki za
pomocą kuriera.
11. Konsument traci prawo do
odstąpienia od umowy w razie niezłożenia oświadczenia w 14 dniowym terminie,
o którym mowa w ust. 9 powyżej oraz § 7 Regulaminu.
12. Sprzedawca ma obowiązek
dostarczenia rzeczy bez wad.
13. Zasady udzielenia gwarancji
określa § 9 Regulaminu. Gwarancja udzielana jest przez producenta, z
wyłączeniem Sprzedawcy.
14. Sprzedawca nie stosuje, ani nie
zobowiązał się do stosowania jakiegokolwiek Kodeksu Dobrych Praktyk.
15. Minimalny czas trwania
zobowiązań konsumenta, wynikających z umowy tj. zobowiązania do zapłaty ceny
wynosi 2 lata, który to okres stanowi termin przedawnienia roszczenia
Sprzedawcy o zapłatę ceny, chyba,
że od umowy odstąpiono lub zrezygnowano z realizacji
zamówienia na mocy porozumienia pomiędzy Sprzedawcą i konsumentem. Niezależnie
od tego, konsument zobowiązany jest do zapłaty ceny oraz innych kosztów
w terminach określonych w Regulaminie.
16. Konsument nie jest zobowiązany
do złożenia jakiejkolwiek kaucji, ani do udzielenia jakichkolwiek innych
gwarancji finansowych.
17. Strony nie dokonują zapisu na
sąd polubowny, ani na mediację. W razie powstania między Stronami sporu, Strony
mogą na podstawie zgodnego porozumienia skorzystać z ww. form pozasądowego
rozpatrywania reklamacji lub dochodzenia roszczeń.
§ 5. [Płatność]
1. Nabywca powinien dokonać zapłaty
ceny za zamówione towary za pomocą następujących form płatności:
- Pobranie - płatność następuje przy odebraniu towaru
od kuriera/listonosza, do rak kuriera/listonosza;
- Przelew - płatność następuje przelewem, na rachunek
bankowy Sprzedawcy NR KONTA: 06 1140 2004 0000 3302 7128 670
- Płatność przy użyciu mechanizmu DotPay.pl
2. Na płatność składa się cena
towaru oraz koszt dostarczenia towaru.
3. Koszt dostarczenia towaru zgodny
jest z informacjami zamieszczonymi na stronie Sklepu.
4. W przypadku, gdy nabywca wybrał
jako sposób płatności przelew lub kartę płatniczą, Sprzedawca przekazuje towar
kurierowi do realizacji zamówienia, tj. w celu dostarczenia go Nabywcy, po
dokonaniu płatności przez Nabywcę i jej autoryzacji.
5. W przypadku, gdy nabywca nie
dokonał płatności w terminie do 21 dni od dnia złożenia zamówienia Sprzedawca
jest uprawniony do anulowania zamówienia, poprzez odstąpienie od zawartej
umowy. Sprzedawca może wykonać prawo odstąpienia w terminie 30 dniu od upływu
terminu określonego w zdaniu pierwszym. Oświadczenie Sprzedawcy może być
złożone również w formie wiadomości elektronicznej, przesłanej na adres podany
przez Nabywcę.
§ 6. [Dostarczenie towaru]
1. Towar zostanie dostarczony do miejsca wskazanego w
formularzu rejestracyjnym jako adres odbioru.
2. Czas dostarczenia towaru do nabywcy od dnia
przekazania towaru do realizacji wynosi ok dwóch dni roboczych z wyjątkiem
produktów przy których znajduje się prośba o kontakt w celu potwierdzenia
dostępności produktów. Nie może on być jednak dłuższy niż 21 dni.
3. Dostawa towaru następuje za pośrednictwem firmy
kurierskiej.
4. Dostawa towaru następuje wyłącznie w dni robocze.
5. Do odebrania towaru uprawniony jest Nabywca lub
osoby przez niego upoważnione.
6. W przypadku, gdy przy odbiorze Nabywca stwierdzi
uszkodzenia mechaniczne dostarczonego towaru wskazujące na jego uszkodzenie
bądź niekompletność, Nabywca uprawniony jest do odmowy przyjęcia towaru.
7. Dla skuteczności odmowy przyjęcia towaru Nabywca
powinien wypełnić stosowne dokumenty przewozowe, o których informację uzyska
bezpośrednio od osoby dostarczającej towar. Nie wypełnienie tych dokumentów
uważane będzie za przyjęcie towaru przez Nabywcę.
§ 7. [Szczególne prawa nabywcy będącego konsumentem –
prawo odstąpienia od umowy]
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub
poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez
podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych
w niniejszym Regulaminie lub indywidualnie w
Zamówieniu.
2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna
się dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do
przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta
lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku
umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w
częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części.
3. Konsument może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy
oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu,
którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.
3. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie
oświadczenia przed jego upływem.
4. Konsument może odstąpić od umowy również drogą
elektroniczną, przy wykorzystaniu wzoru formularza odstąpienia od umowy,
stanowiącego Załącznik nr 1 do Regulaminu lub przez złożenie oświadczenia na
stronie internetowej Sprzedawcy.
5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na
odległość lub umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa umowę uważa się za
niezawartą.
6. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później
niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu
od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym
koszty dostarczenia rzeczy.
7. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu
takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument
wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z
żadnymi kosztami.
8. Jeżeli Sprzedawca nie
zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze
zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z
powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności
od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
9. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy
lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie,
jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chybaże
Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy
odesłanie rzeczy przed jego upływem.
10. Konsument ponosi bezpośrednie
koszty zwrotu rzeczy, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść
samodzielnie, z uwzględnieniem § 4 ust. 10 Regulaminu.
11. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie
wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej
w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia
jej charakteru, cech i funkcjonowania.
12. Produkt powinien zostać
zwrócony nieuszkodzony, bez śladów użytkowania wykraczających poza zwykły
zarząd oraz sprawny technicznie, kompletny oraz w oryginalnym opakowaniu.
13. W wyniku odstąpienia przez konsumenta od umowy,
jest on zobowiązany do zwrotu towaru na własny koszt Sprzedawcy wraz z fakturą
VAT wystawiona przez Sprzedawcę dla towaru, z zaznaczonym polem
"zwrot".
§ 8. [Reklamacje]
1. Reklamacje powinny być składane pisemnie, na adres
Sprzedawcy lub pocztą elektroniczną na adres wskazany w § 4 Regulaminu. W zgłoszeniu
reklamacyjnym należy określić:
a) na czym polega wada produktu;
b) kiedy wada została wykryta;
c) sugerowany sposób załatwienia reklamacji;
2. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji
dotyczącej uszkodzeń mechanicznych lub okradzenia przesyłki podczas transportu,
jest sporządzenie protokołu niezgodności oraz natychmiastowe poinformowanie o
tym fakcie Sklepu www.space-box.pl. Po pokwitowaniu odbioru przesyłki i
ewentualnym dokonaniu płatności Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości
przesyłki w obecności przedstawiciela firmy przewozowej. Jeśli zawartość
przesyłki nie byłaby zgodna z zamówieniem, kurier spisuje na życzenie odbiorcy
protokół niezgodności oraz przyjmuje przesyłkę do zwrotu. W przypadku, gdy
opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane należy
odmówić przyjęcia przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody.
3. Sprzedawca jest odpowiedzialny
względem Nabywcy, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną.
4. Wada fizyczna polega na
niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest
niezgodna z umową, jeżeli:
a) nie ma właściwości, które rzecz tego
rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z
okoliczności lub przeznaczenia;
b) nie ma właściwości, o których
istnieniu Sprzedawca zapewnił Nabywcę, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
c) nie nadaje się do celu, o którym
Nabywca poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił
zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
d) została Nabywcy wydana w stanie
niezupełnym.
5. Sprzedawca jest odpowiedzialny z
tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia
niebezpieczeństwa na Nabywcę lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy
sprzedanej w tej samej chwili.
6. Jeżeli Produkt ma wadę, Nabywca
może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że
Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Nabywcy wymieni
rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma
zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę
albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad
lub usunięcia wady.
7. Jeżeli Nabywcą jest konsument,
może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany
rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba
że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Nabywcę
jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem
proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się
wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także
bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Nabywcę inny sposób zaspokojenia.
8. Obniżona cena powinna pozostawać
w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy (zamówienia), w jakiej wartość
rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.
9. Nabywca nie może odstąpić od
umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
10. Po otrzymaniu reklamacji
i zbadaniu jej zasadności, Sprzedawca udziela odpowiedzi w terminie 14 dni,
licząc od jej doręczenia, informując, czy reklamacja została uwzględniona.
Sprzedawca informuje Nabywcę o powodach nieuwzględnienia reklamacji. W razie konieczności,
do oceny zasadności reklamacji może być przybrany rzeczoznawca. W przypadku
nieuwzględnienia reklamacji, Nabywca ma prawo dochodzić swoich roszczeń na
drodze postępowania sądowego.
11. Sprzedawca odpowiada z tytułu
rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od
dnia wydania produktu Nabywcy.
12. W przypadku zakupu produktów
przez podmiot nie będący konsumentem, rękojmia za wady sprzedanych produktów
jest wyłączona.
§ 9. [Gwarancja i serwis]
Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są
gwarancją producenta.
Przed odesłaniem wadliwego produktu prosimy
wszystkich Klientów mających wątpliwości co do faktycznego uszkodzenia
używanego urządzenia o kontakt tel.: +48 61 625 05 07, info(at)space-box.pl
Informujemy, że Sprzedawca nie jest podmiotem
udzielającym lub realizującym jakiekolwiek roszczenia gwarancyjne. Uszkodzone
produkty należy wysłać na adres sprzedającego lub poprosić sprzedawcę o podanie
adresu do wysyłki.
§ 10. [Ochrona danych osobowych]
1. Sprzedawca uprawniony jest do przetwarzania danych
osobowych Nabywcy w zakresie, jakim jest to konieczne dla realizacji umowy
sprzedaży zawartej pomiędzy Stronami.
2. Wszelkie dane osobowe Nabywcy, w rozumieniu ustawy
o ochronie danych osobowych, które Sprzedawca gromadzi i przetwarza w zakresie
określonym w pkt. 1, będą przechowywane oraz przetwarzane zgodnie z przepisami
ustawy z 29 sierpnia 1997 roku - o ochronie danych osobowych.
3. Danych osobowych Nabywcy, Sprzedawca nie
udostępnia osobom trzecim w jakiejkolwiek formie.
4. Zgodnie z przepisami ustawy określonej w pkt. 2,
Nabywcy przysługuje prawo do wglądu, aktualizacji oraz korekty swoich danych
przetwarzanych przez Sprzedawcę.
§ 11. [Postanowienia końcowe]
1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym
regulaminie stosowane będą przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o Prawach
konsumenta.
2. W przypadku rozbieżności lub sporów dotyczących
postanowień Regulaminu Strony zobowiązują się do rozwiązania ich na drodze
polubownej. W przypadku gdyby starania te nie przyniosły rezultatu sądem
właściwym dla rozstrzygnięcia sporu będzie sąd właściwy miejscowo i rzeczowo.
3. Regulamin oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy
są również dostępne na stronie sklepu internetowego, w formacie umożliwiającym
pobranie ich przez Nabywcę.
4. Regulamin wszedł w życie w dniu 01.10.2016r
5. W razie sprzeczności postanowień Regulaminu z
bezwzględnie obowiązującymi przepisami w miejsce postanowień Regulaminu stosuje
się te przepisy, a pozostała część Regulaminu pozostaje w mocy.
Załącznik nr 1 do Regulaminu (Wzór formularza
odstąpienia od umowy)
Załącznik nr 2 do Regulaminu (Pouczenie o prawie odstąpienia od
umowy)